fortfarande konstigt väder : (

Jahaaaaaaaaa, är fett med trött och har allmänt störda samtalsämnen tillsammans med Linnéa på msn. Nej fråga inte, ni vill inte ens veta.
Försov mig lite idag så att allt blev cp.
Annars varit en helt vanlig dag.
Släppte ponnibus lite på banan så han fick springa lite, och hoppa över ett litet hinder =) det gilla han.
Sen börja det SPÖREGNA! och jag red barbacka hem och blev blöt i rumpan :(
ja, jag vet, det är så synd om mig ...


Imorgon!
fredag. sovmorgon 15 min, VÄRT.
ja faktiiskt, DAAAAAHH!?
sen hoppa BEBIS, ifall banan är torr, osen undrar jag varför jag skriver det här nu och inte i morgon.
Nej ni ser, jag måste sova.
NATTI<3

Kommentarer
Postat av: linnääääa

Vårat samtalsämne <3

2010-05-22 @ 14:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0